Deze sites vind je misschien ook leuk Fashionscene.nl, Chicklit.nl, en meer

Meer sites die je misschien ook leuk vindt

Girlscene Ze
Fashionscene Beautyscene
Shopscene FashionsceneTV
Shopgids Good2b
24H Fashion deal Girlslovedeals
Chicklit 24H Beauty deal

Auteur Topic: Welke shampoo gebruik jij?  (gelezen 890 keer)

Angelic1

• Newbie
    • Bekijk profiel
Welke shampoo gebruik jij?
« Gepost op: 31 december 2006, 10:54:58 »
Welke shampoo's gebruiken jullie meestal en waarom?

Ik gebruik meestal John Frieda Radiant Red als ik net mijn haar gekleurd heb. Als de kleur al wat vervaagd is, gebruik ik meestal Andrelon Glad & Stijl. Ik had onlangs Andrelon Winter Boost geprobeerd, maar daar kreeg ik enorme jeuk van. Er zit vast iets in waar ik niet tegen kan...

Trix

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2006, 10:56:51 »
Ik heb heel makkelijk haar. Om de kleur te houden gebruik ik ook Andrelon voor gekleurd haar. Verder gewoon de huismerken van de locale supermarkt. Gaat prima!

Tessa

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2006, 11:19:48 »
Ik gebruik ook huismerken van de locale supermarkt, af entoe een merk er doorheen, zodat mijn haar er niet vertrouwd aan raakt.

Heb wel shampoos en ander spul tegen pluishaar gebruikt, maar het werkt bij mij gewoon niet. Of ik doe wat verkeerd, dat kan ook nog.

Videlle

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2006, 11:58:23 »
Ik gebruik meestal Gliss Kur. Ik heb geen idee welke eigenlijk...iets met satin of silk shine ofzo? Te lui om naar de badkamer te lopen :6 Omdat mijn haar onwijs snel klit en met gliss kur blijft het makkelijk doorkambaar [heb ook zo'n tube die je niet uit hoeft te spoelen, waar je haar heel glad en makkelijk doorkambaar van wordt].

Als afwisseling soms Herbal Essences, dat ruikt zó lekker.

Claire

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 december 2006, 12:12:11 »
Brown van etos, bevalt me erg goed. Ook geen cremespoeling meer nodig. Ben nogal gevoelig voor reclames die beloven dat je bruine haar nog bruiner en intenser wordt, haha vandaar.

Lara

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 31 december 2006, 12:26:24 »
Ik wissel regelmatig van shampoo maar op dit moment L'Oréal Elvive voor gekleurd haar, maar voor de heerlijke geur neem ik liever Herbal Essences!

SB

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 december 2006, 13:15:43 »
L'Oréal Elvive voor geblondeerd/beschadigd haar (?)... het zit in een rode fles... en bevalt mij prima. Ik heb al hel wat merken geprobeerd, maar deze is  voor mij echt het beste.

marlou

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 31 december 2006, 13:23:22 »
Ik hetzelfde verhaal als Kimmik (zelfde krullen volgens mij ook zo ongeveer :) )

missy_westlife

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 31 december 2006, 13:33:24 »
Ik heb al ontiegelijk veel shampoos gehad... geen een die echt goed zijn werk deed (had heel erg pluizig haar daardoor en droog haar enz)

Nu gebruik ik al een tijdje nivea beauty care en ik moet zeggen hij werkt prima :) heb niet eens een creme spoeling nodig ofzo :P hij maakt mn haar lekker zacht en het pluizen is ook wel wat minder (al blijf ik het toch nog wel houden :( )

westlifebomb

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 31 december 2006, 13:39:16 »
Ik gebruik Zwitsal Baby Shampoo :o :D

SB

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 31 december 2006, 13:43:34 »
@Westlife bomb,

Ik soms ook ;)

Sue

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 31 december 2006, 15:11:27 »
Ik gebruik het liefste Andrélon Bamboe en die wissel ik af met Herbal Essence, maar nu je het zegt, dan jeukt het wel meer! En soms gooi ik er nog Biershampoo van Gühl doorheen en iets van L'Oreal Professionel dat ik van een vriendin heb gekregen. Maar Andrélon Bamboe is mijn favoriet, daar gaat mijn haar van krullen.

septiriani

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 31 december 2006, 16:27:20 »
Ik heb allerlei dure shampoos geprobeerd maar Andrélon zomertarwe werkt het best! Wat ik wel al jaaaaren doe is na het douchen standaard elke dag Zwitsal baby haarlotion erin doen... heerlijk!

westlifebomb

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 31 december 2006, 16:28:42 »
Jah lekker is dat hè? Ik ben echt Zwitsal gek, ik heb de haarlotion, shampoo, bodylotion en ik heb van m'n oma een grote fles Zwitsal Baby Poeder gekregen van 500 gram :D

septiriani

• Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 31 december 2006, 16:29:37 »
Zwitsal is the best, ik heb altijd zwistal babycreme gebruikt en mijn huid is superzacht! Ik heb nu een tijdje een creme van Rituals, maar Zwitsal blijft favoriet!